Szczeliniec Wielki (919 m)

Relacje z górskich wypraw i innych wyjazdów oraz imprez forumowiczów. Ten dział jest przeznaczony dla osób, które chcą opisać swoje relacje i/lub pokazać zdjęcia ze spotkań nie będących Klubowym Zjazdem lub Górską Wycieczką Klubową.

Moderatorzy: HalinkaŚ, Moderatorzy

Anonymous

Szczeliniec Wielki (919 m)

Post autor: Anonymous » 12 sierpnia 2008, 19:12

Szczeliniec Wielki (919 m)

Myślę że rozpisywać się nie będę, jestem początkującym jeśli chodzi o wyprawy.
Dla was ( wyjadaczy ) taki Szczeliniec to nic, dla mnie fajna wyprawa i niesamowite widoki.
Zapraszam do obejrzenia fotek.

http://picasaweb.google.pl/MORF.PL/Szcz ... Wielki919M

Pozdrawiam M.
Awatar użytkownika
ZJAWA
Członek Klubu
Członek Klubu
Posty: 422
Rejestracja: 10 czerwca 2008, 18:53

Post autor: ZJAWA » 12 sierpnia 2008, 19:51

Gratuluje udanej wyprawy fotki super od czegoś trza zacząć tak dalej :)
KOCHAJ ŚNIEG UNIKAJ LAWIN
http://www.firebirds.pl/
Anonymous

Post autor: Anonymous » 12 sierpnia 2008, 20:04

Super fotki......Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Beti
Członek Klubu
Członek Klubu
Posty: 573
Rejestracja: 14 marca 2008, 20:42

Post autor: Beti » 12 sierpnia 2008, 22:25

MORF urzekajace miejsce!
nie bylam w Gorach Stolowych a te zdjecia bardzo zachecaja...
wycieczka musiala byc fajna :spoko:
Ostatnio zmieniony 12 sierpnia 2008, 22:34 przez Beti, łącznie zmieniany 1 raz.
Anonymous

Post autor: Anonymous » 12 sierpnia 2008, 22:33

Ładnie Gratuluje Wycieczki
Mirek

szczeliniec wielki

Post autor: Mirek » 13 sierpnia 2008, 1:09

MORF jadę tam we wrześniu ,podaj jakieś opisy szlaków na Szczeliniec i Labirynt Skalny z Radkowa lub Karłowa :hura: :spoko: :twisted: :oki:
Awatar użytkownika
Rebel
Turysta
Turysta
Posty: 1171
Rejestracja: 03 maja 2008, 5:59

Re: szczeliniec wielki

Post autor: Rebel » 13 sierpnia 2008, 6:14

mirek pisze:MORF jadę tam we wrześniu ,podaj jakieś opisy szlaków na Szczeliniec i Labirynt Skalny z Radkowa lub Karłowa :hura: :spoko: :twisted: :oki: