[Norwegia] Lofoty, czerwiec 2008

W tym dziale rozmawiamy o górach z całego świata oraz przedstawiamy nasze relacje i zdjęcia z wycieczek zagranicznych. Również tu możesz zapytać o przygotowania, problemy i trudności przy organizowaniu wypraw zagranicznych.

Moderatorzy: adamek, PiotrekP, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Dżola Ry
Członek Klubu
Członek Klubu
Posty: 5866
Rejestracja: 28 czerwca 2009, 23:07
Kontakt:

Post autor: Dżola Ry » 08 grudnia 2009, 19:15

Doris pisze:do Norwegii zawsze:) rany, a życie takie krótkie :D
Ty to mówisz? A jak ja się martwię kiedy zdążę? A Norwegia czeka ...
Doris

Post autor: Doris » 08 grudnia 2009, 19:17

mmm, to trza juz ruszyc...Norwegia ma wiele pieknych miejsc, jak widzimy :D
Doris

Post autor: Doris » 09 grudnia 2009, 11:39

ja swoimi fotkami chcialam sie podzielic :D
Załączniki
zmn.jpg
zmn.jpg (53.08 KiB) Przejrzano 626 razy
zmiej.jpg
zmiej.jpg (56.36 KiB) Przejrzano 626 razy
zm.jpg
zm.jpg (40.17 KiB) Przejrzano 626 razy
P5032292.jpg
P5032292.jpg (37.16 KiB) Przejrzano 626 razy
P5032289.jpg
P5032289.jpg (37.62 KiB) Przejrzano 626 razy
Awatar użytkownika
PiotrekP
Administrator
Administrator
Posty: 7917
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 11:33
Kontakt:

Post autor: PiotrekP » 09 grudnia 2009, 12:19

Rewelka, trzeba się tam wybrać, tylko kiedy, przecież jeszcze wszystkiego u nas nie widziałem. Chyba najlepszy termin to czerwiec?
Góry są piękne i niech takie pozostaną.

Nasze Wędrowanie
tom-pi4

Post autor: tom-pi4 » 09 grudnia 2009, 12:31

Piękne fotki Doris. To kiedy mnie zabierzesz ze sobą do Norwegii, bo też mi się podoba :D
Doris

Post autor: Doris » 09 grudnia 2009, 14:22

tom-pi4 dzisiaj :D
Doris

Post autor: Doris » 09 grudnia 2009, 14:28

PiotrekP ja bylam tam w maju...zimno nie bylo...momentami mozna bylo bez kurteczki sie obejsc...na Fiordach wiadomo otwarta przestrzen zimniej, powial wietrzyk na łajbie:) a w Oslo to juz inne klimaty, cieplo od murów...

POLECAM SERDECZNIE Norwegię jeszcze raz :spoko: :brawo:
tom-pi4

Post autor: tom-pi4 » 09 grudnia 2009, 14:28

Doris pisze:tom-pi4 dzisiaj :D
Super, to o której mam być w Krk :?: ;)
Doris

Post autor: Doris » 09 grudnia 2009, 14:29

o ktorej chcesz ;)
tom-pi4

Post autor: tom-pi4 » 09 grudnia 2009, 14:30

Fajnie by było ale niestety w pracy dużo pracy i nie wiem o której wyjdę :cry:
Doris

Post autor: Doris » 09 grudnia 2009, 14:30

poplyniemy ze Swinoujścia, a to dluuuuuuuuuuuuuuga droga z Krakowa:)
tom-pi4

Post autor: tom-pi4 » 09 grudnia 2009, 14:39

Doris pisze:poplyniemy
Oj to możemy popłynąć :lol:
Doris

Post autor: Doris » 09 grudnia 2009, 15:31

tom-pi4 pisze:Fajnie by było ale niestety w pracy dużo pracy i nie wiem o której wyjdę :cry:


:przytul: innym razem, Norwegia nie ucieknie :D
Anonymous

Post autor: Anonymous » 30 grudnia 2009, 10:54

Obiecałam wrzucić zdjęcia, trochę to trwało, ale w końcu się udało.
Niestety nie bardzo się znam na picassie, zdjęcia które odwróciłam przeniosły się na koniec i rozsynchronizowały całość :) Da się temu jakoś zaradzić?
http://picasaweb.google.pl/amirakamirak ... _norwegia#
Jechaliśmy w czwórkę, mieliśmy namiot i prowiant z Polski - niepotrzebnie aż tyle, jak się okazało. Całkiem tanio można się tam zaopatrywać, wystarczy zabrać jakiś palnik do smażenia rybek :) Nastawialiśmy się na nie wiadomo jakie koszty, a okazało się, że nie było tak źle.
To kiedy jedziemy? :D
bluejeans

Post autor: bluejeans » 30 grudnia 2009, 11:33

Mira.. chcesz powiedzieć, że.. wlazłaś na to.. i że po tym.. przeszłaś na drugą stronę..?! :oczynoela:
http://picasaweb.google.pl/amirakamirak ... 7010016738

chyba jednak zostaną mi wyżyny i.. morze.. :cry:

http://picasaweb.google.pl/amirakamirak ... 4068791858 o matko.. od samego patrzenia na fotę uginają mi się kolana..

czy są sposoby jakieś, na paniczny lęk wysokości..?
wiele bym dała za możliwość patrzenia na takie cuda z góry..
ODPOWIEDZ