Popularność turystyki kwalifikowanej górskiej-prośba o pomoc

Zanim napiszesz pierwszego posta przedstaw się nam: kim jesteś i czym się interesujesz. W swoim profilu nie zapomnij wpisać skąd jesteś.

Moderatorzy: HalinkaŚ, Moderatorzy

Anonymous

Popularność turystyki kwalifikowanej górskiej-prośba o pomoc

Post autor: Anonymous » 23 lipca 2014, 12:44

Cześć!
Jestem studentem V roku studiów kierunku Turystyka i Rekreacja i piszę właśnie pracę mgr o turystyce górskiej. Chciałbym Was bardzo prosić o wypełnienie 5 minutowej ankiety, która jest mi niezbędna do dalszej części pracy. Bardzo zależy mi na Waszym udziale, ponieważ ciężko jest znaleźć "na ulicy" prawdziwych pasjonatów gór, a nie niedzielnych piechurów, którzy ograniczają się do asfaltowych szlaków typu jak do Morskiego Oka. :P
Zatem przepraszam za lekki spam i bardzo proszę o pomoc!
Jeśli bylibyście zainteresowani wynikami badań, oczywiście się z Wami później nimi podzielę :)

Link do ankiety:
http://www.ankietka.pl/ankieta/146930/p ... skich.html

Pozdrowienia,
Maciek
Awatar użytkownika
Królik
Turysta
Turysta
Posty: 6291
Rejestracja: 22 lipca 2007, 23:27

Post autor: Królik » 23 lipca 2014, 13:05

Wypełniłem ankietę i chciałem wysłać, ale się nie udało, ponieważ nie wypełniłem ostatniego punktu o dochodach.
Swoją drogą po co w ankiecie "górskiej" info o dochodach :P
Awatar użytkownika
Tidżej
Członek Klubu
Członek Klubu
Posty: 2722
Rejestracja: 15 listopada 2011, 8:35

Post autor: Tidżej » 23 lipca 2014, 13:35

Królik pisze:Swoją drogą po co w ankiecie "górskiej" info o dochodach
...wpływ zasobności portfela na częstotliwość wyjazdów, długości pobytu, wybór hotelu zamiast szałasu, kraju czy zagranicy, samodzielnie czy z biurem podróży. Dziwi mnie w tym kontekście brak kosztów pobytu w pkt. 4 :)
(i parę innych mnie dziwi, ale to nie moja ankieta w końcu :P)
| Gór, co stoją nigdy nie dogonię... |
Mirek

Post autor: Mirek » 23 lipca 2014, 16:59