Znaleziono 3512 wyników

autor: Królik
31 lipca 2007, 23:05
Forum: SCHRONISKA
Temat: Najlepsze Schroniska
Odpowiedzi: 386
Odsłony: 21710

mirkow, to ja Ci wdzięczny będę za tą relację, bo chcę w ten Beskid sie wybrać w weekendy wrześniowo-październikowe
autor: Królik
31 lipca 2007, 22:55
Forum: GÓRY ŚWIATA
Temat: [Kreta] W?WÓZ SAMARIA
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 518

Super wyprawa, super zdjątka...
Widziałem na zdjęciach że też góry są. No wiem przecież że na Krecie są ... :lol:
Czy wiesz może czy są tam jakieś szlaki, czy można po nich wędrować, jak z noclegami w górach, czy można rozbić namiot ?
Pytań może dużo, ale tak mnie zainspirowałeś tymi zdjątkami :D
autor: Królik
26 lipca 2007, 16:14
Forum: SCHRONISKA
Temat: Najlepsze Schroniska
Odpowiedzi: 386
Odsłony: 21710

mirkow dzięki za info.
Sie pódzie, się zobaczy, sie wypróbuje sie...
autor: Królik
26 lipca 2007, 10:09
Forum: SCHRONISKA
Temat: Najlepsze Schroniska
Odpowiedzi: 386
Odsłony: 21710

mirkow, nie mam wyjścia muszę być bo mamy wycieczkę klasową starej wiary ze szkoły średniej. musiałem więc wybrać jakąś luźniejszą trasę. Na Czantorię se wjadą a potem to już luzik...
autor: Królik
25 lipca 2007, 23:43
Forum: SCHRONISKA
Temat: Najlepsze Schroniska
Odpowiedzi: 386
Odsłony: 21710

4-5 sierpnia będę w schronie na Stożku. Strona netowa obiecująca.
Napiszę szanownym forumowiczom relację z pobytu jak wrócę, czyli 6 sierpnia.
Sie zanocuje sie zobaczy sie...
autor: Królik
25 lipca 2007, 23:40
Forum: PRZEDSTAW SIĘ...
Temat: PRZEDSTAW SIĘ - napisz kilka słów o sobie...
Odpowiedzi: 6448
Odsłony: 304174

Eeeee tam zaraz starym... ledwo trzy miesięcznym...
Żart taki Pete...
Pozdrawiam.
autor: Królik
25 lipca 2007, 23:34
Forum: PRZEDSTAW SIĘ...
Temat: PRZEDSTAW SIĘ - napisz kilka słów o sobie...
Odpowiedzi: 6448
Odsłony: 304174

To jest Hochschober ze schroniskiem u swego podnóża...

Obrazek
autor: Królik
25 lipca 2007, 23:29
Forum: PRZEDSTAW SIĘ...
Temat: PRZEDSTAW SIĘ - napisz kilka słów o sobie...
Odpowiedzi: 6448
Odsłony: 304174

Aaaaa... zmieniłem se zdjecie w profilu.
Te z lodowca już mi się znudziło.
Wstawiłem nowe z drogi na Hochschober 2.322.
A co tam raz się żyje...

...w górach ponoć dwa... raz na podejściu... raz na zejściu...
autor: Królik
25 lipca 2007, 23:10
Forum: PRZEDSTAW SIĘ...
Temat: PRZEDSTAW SIĘ - napisz kilka słów o sobie...
Odpowiedzi: 6448
Odsłony: 304174

Ponieważ prawie całe szanowne grono "starych" forumwiczów włóczy się teraz po Tatrach, pozwolę sobie przywitać w imieniu wszystkich nasze dwie nowe koleżanki: SUZI - Magdę i INIA - Ingę. Miłe młode koleżanki witam Was serdecznie w imieniu własnym i innych forumowiczów. Cieszę się, że zawitałyście wł...
autor: Królik
24 lipca 2007, 22:49
Forum: BESKIDY I PIENINY
Temat: Gdzie byliście najczęściej w górach???
Odpowiedzi: 158
Odsłony: 13360

No widzę że tu się forumowicze nieźle chwalą... To i ja się pochwalę: Polska: BG, Pilsko, BaraniaG, Śnieżka, - łoj nie zliczę Giewont - 4x Rysy - 3x Słowacja: Slavkovsky Stit - 2x Krywań 1x Alpy Austria: Schareck Gletscher 1x Schleinitz 2x Blau Spitze 1x kurde dużo bym tu musiał powymieniać, bo co r...
autor: Królik
24 lipca 2007, 22:33
Forum: TATRY POLSKIE I SŁOWACKIE
Temat: Kolej linowa na Kasprowy Wierch
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 1621

Re: pomóżcie amatorce:)

wiecie może czy jest czynna kolejka krzesełkowa z hali gąsienicowej na kasprowy? widziałam ją kiedyś podczas mozolnej wspinaczki na kasprowy:) i stwierdziłam, że fajnie by było się nią przejechać:) w czwartek wybieram się do zakopca, chetnie bym się na nią skusiła gdyby była czynna:) Witam serdeczn...
autor: Królik
24 lipca 2007, 22:22
Forum: PRZEDSTAW SIĘ...
Temat: PRZEDSTAW SIĘ - napisz kilka słów o sobie...
Odpowiedzi: 6448
Odsłony: 304174

Błękitna Dziewczynko :D ja na forum nie wiele dłużej od Ciebie, więc chcę Cię jeszcze bardziej serdecznie przywitać. My forumowe "Żółtodzioby" musimy trzymać się razem.
Tak więc POWITANIA WIELKIEEEEEE I POZDROWIENIA OGROMNEEEEEE
:D :D :D :D :D
autor: Królik
23 lipca 2007, 11:43
Forum: PRZEDSTAW SIĘ...
Temat: PRZEDSTAW SIĘ - napisz kilka słów o sobie...
Odpowiedzi: 6448
Odsłony: 304174

Dzięki mirkow za przywitanie. Nie martwię się bo wiem że są w Tatrach. Ja będę w weekend, ale po słowackiej stronie.
autor: Królik
23 lipca 2007, 1:52
Forum: SPRZĘT
Temat: Kijki
Odpowiedzi: 284
Odsłony: 27542

Noel - "Rozwine troszke jeszcze myśl z rączką : korkową ludzie chwalą bo zmniejsza wagę kijka , mniej ręka się poci i w czasie zimy niby tak nie marznie ( ?!?!?! przecież zimą i tak nosimy rękawiczki ) , wadą na pewno jest mniejsza wytrzymałość i gorzej trzyma się ręki . " Ja z kijkami Kilimanjaro c...
autor: Królik
23 lipca 2007, 1:38
Forum: GÓRY ŚWIATA
Temat: Słowenia - Alpy Julijskie - Triglav
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 2231

http://mountains.ws/galeria/200208_slowenia/ taki link znalazłem ze zdjęciami. Schadzałem trochę Alp, ale w Julijskich nie byłem. Wiem, że charakterem przypominają Dolomity a to ze względu na kruchość skał. Jak widać więc na zdjęciach trochę szpeju się przyda - uprząż, lonża, kask - to podstawa tym ...